Terkejut Melihat Seorang Budak Sekolah Jalan Kaki Tepi Highway KESAS! Bila Tanya, Jawapannya LEBIH MENGEJUTKAN !!!

Terkejut Melihat Seorang Budak Sekolah Jalan Kaki Tepi Highway KESAS! Bila Tanya, Jawapannya LEBIH MENGEJUTKAN !!!| Jumpa anak Cina tepi Highway kesas, Jalan kaki nak balik dari seri petaling ke puchong, bapak jauh.. bila di tanya kenapa jalan kaki kena tinggal dengan Van sekolah kata nya.. tanya lagi mana mak dgn ayah diorg tngh bz kerja kata dia, aku syak budak ni tetidor ataupn jenis main x ingat dunia kat sekolah sampai van sekolah sampai pun x sedar hehe.

Nak kata fly dari asrama tak mungkin dgn baju sukan kasut sekolah macam tu. Ajak naik motor hantar balik, dengan helmet takde risau jugak kena tahan polis kat tengah jalan, ambik gambar dulu senang kalau kena tahan polis tunjuk je gambar jumpa dia kat mana..bila fikir balik kesas lorong motor dh lah sunyi, jalan besar kereta punya lah laju takpe bwk je la, kang tinggal dia jadi apa2 susah pulak nnti..tawakal je la.. suruh dia pakai raincoat dia tu bagi pakai kopiah wayang sikit time bwk dia kt blkg.

Kalau nak cerita jumpa budak tengah jalan ni dah selalu sangat aku jumpa, yg dulu lagi best bdk umo 4 tahun pukul 7 pagi main sorang2 kat bus stop, panik aku time tu.. bila letak dalam raga nk hntar balik tak nak, nangis atas motor nak ikut ingat aku nk bwk dia gi jalan2 padahal aku nk hntar dia balik, risau jugak takut org tgk ingat aku nk culik budak.. bila sampai rumah bdk ni.. mak dia terkejut mcm mna dia boleh terlepas, padahal rumah dah terkunci rapat.

Sebab apa aku cakna kalau tengok budak2 tepi jalan ni, aku ada 4 orang anak buah dia orang pun hyperaktif dan buas, dan aku harap orang akan tolong jugak hantar balik anak buah aku dalam keadaan selamat kalau jumpa mana2. Sebab aku sayang anak buah aku.- FB Nazarul Faizal

The post Terkejut Melihat Seorang Budak Sekolah Jalan Kaki Tepi Highway KESAS! Bila Tanya, Jawapannya LEBIH MENGEJUTKAN !!! appeared first on SIAKAP KELL.



Sumber : 1Citemalaya>