Isteri Adik Ipar Balik Muntah² Sampai Masuk Hospital. Puas Berubat, Bila Dah Elok Sikit Dia Cerita Yang Ex Suaminya….

Isteri Adik Ipar Balik Muntah² Sampai Masuk Hospital. Puas Berubat, Bila Dah Elok Sikit Dia Cerita Yang Ex Suaminya…. | Hi admin. Baru-baru ini keluarga kami diuji. Adik ipar aku ni seorang yang baik. Isteri dia pun cukup baik. Kami harmoni sangat². Malang menimpa bila kami pergi ke majlis kenduri. Kami terjumpa family bekas kekasih adik ipar. Kami sembang elok. Sebab bagi kami hal tu telah berlalu. Masa tu kami baru tahu ex adik ipar dah menjanda. Sebab dan punca kami tak tahu.

Cerita satu hari biras saya( isteri adik ipar) dapat mesej dari fb. Ex lama adik ajak jumpa sebab dia nak minta tolong. Masa tu biras ajak saya. Tapi masa tu anak bongsu demam. Saya tak dapat teman. Dia minta izin kat suami, suami dia izinkan. Petang tu biras balik, dia ok lagi. Menjelang tengah malam, dia kata badan dia panas sangat. Kami ingatkan demam. Dia muntah teruk. Kami bawa dia ke hospital masuk air.

Tapi kejadian aneh sikit² muncul. Mata dia putih, anak mata tak ada.. Dia bengkok seakan gimnastik dan kadang kala muntah warna hijau. Berkali juga doktor suntik ubat bagi dia tidur. Bayangkan suntikan tak dapat tidurkan dia. Masa tu doktor bagitahu selain perubatan moden, dalam dunia ada rawatan lain. Dia bagi alamat orang untuk kami berubat. Masa tu kami syak dia kena sampuk bila balik petang. Lagipun mitos kata pokok besar seberang jalan tu berhantu.

Masa kami datang tu, memang dah ada orang tunggu kami. Hanya suami dia je boleh teman, kami di suruh duduk di luar sebab ada anak kecik. Suami dia berkeras nak benda tu di hantar balik. Seminggu keadaan biras saya dah beransur pulih. Dia dah mula menceritakan apa yang jadi masa jumpa ex adik ipar. Mereka jumpa di taman dan orang tu bawa bekal. Dia cerita punca dia bercerai sebab adik ipar. Suami dia dulu tak macam adik ipar. Sentiasa pukul dia, curang. Dia menyesal kehilangan adik ipar dan pernah cuba add adik ipar di fb. Tapi adik ipar tak nak. Sejak tu la dia cari isteri adik ipar. Makin sakit hati dia melihat gambar bahagia, melihat status manja bergurau di media sosial. Sebenarnya dah lama dia hantar sihir. Melalui gambar yang di curi. Tapi mungkin badan biras kuat. Dia kalah waktu makan dan minum waktu berjumpa. Kami dah pakat block dia dari fb dan semua media sosial.

Satu hari dia datang. Kami tak buka gate. Dia merayu nak masuk minta tolong. Adik ipar panggil polis untuk halau dia. Sampai sekarang kami masih berjaga². Mohon pada semua yang ada fb.. Jangan accept orang yang pakai pic kartun atau sebagainya. Musuh kita tak kenal. Jangan bergambar seorang diri dan full dari kepala sehingga ke kaki. Amat bahaya. Kalau nak selfie, biar separuh saja.

Sumber:-KRT

P.S. 1 – Kantoi MENGANDUNG, Pelajar STPM Kongsi Kisah Buat ‘PROJEK’ Di Sekolah Yang Buat Ramai TERKEJUT !!!
P.S. 2 – [VIDEO] Tak Tahan Jadi Mangsa R0G0L Ayah Tiri. Gadis Gantung Diri Secara Live MENGGEMPARKAN Dunia !!!
P.S. 3 – “Mungkin Sebab Rupa Saya Sama Dengan Ibu” 4 Tahun Jadi KEKASIH Ayah…Ayah PUNCA Aku Hamil 6 Bulan !!!
P.S. 4 – Lepas Roomate Aku Keluar Jumpa Pakwe Malam Tu, Aku Terus Tido. Dalam Gelap Aku Rasa Ada Orang PEGANG Tangan Aku Dan…
P.S. 5 – “Kena Tunggu Bisul MASAK Baru PICIT” Doktor DEDAHKAN Amalan Tunggu Bisul “MASAK” Boleh BAHAYAKAN Kesihatan !!!

The post Isteri Adik Ipar Balik Muntah² Sampai Masuk Hospital. Puas Berubat, Bila Dah Elok Sikit Dia Cerita Yang Ex Suaminya…. appeared first on OH MY VIRAL.



Sumber : OhMyViral