Cantik Seperti Model. Tetapi Ramai Yang Tak Sangka Pekerjaan SEBENAR Gadis Ini !!!

Cantik Seperti Model. Tetapi Ramai Yang Tak Sangka Pekerjaan SEBENAR Gadis Ini !!! | Laman sosial merupakan satu platform yang baik untuk mendapatkan maklumat, ia juga boleh mempopularkan seseorang. Salah satunya ialah kisah viral gadis dari Vietnam ini. Gadis cantik ini menjadi perhatian Netizen.

Walaupun cantik, itu bukanlah topik utama yang menjadi perbincangan netizen tetapi apa yang hangat diperkatakan oleh netizen ialah pekerjaan gadis cantik tersebut.

Dalam foto yang viral tersebut, gadis cantik itu sedang bertungkus lumus mencuci pinggan-pinggan di sebuah restoran.

Dengan kecantikannya yang setaraf dengan model, siapa sangka gadis cantik ini mahu bekerja keras dengan mencuci pinggan di sebuah restoran.

Setelah disiasat, gambar viral tersebut telah dimuat naik oleh ibunya sendiri ke sosial media. Gambar dia mencuci pinggan itu mendapatkan banyak pujian. Jarang gadis zaman sekarang ini yang sanggup bekerja sebagai pencuci pinggan. tambahan pula kalau cantik. Jatuh standart.
Siapa sebenarnya gadis ini ?
Gadis cantik berusia 24 tahun dari Vietnam ini bernama Yon Dali.

Sebenarnya, dalam gambar tersebut Yon Dali tengah membantu perniagaan keluarganya yang mempunyai restoran.
Walaupun peniagaan keluarga sendiri dia sanggup membantu mencuci pinggan. Selalunya kalau tokey kedai selalunya mesti jaga duit kan…

Yon Dali lahir di Kota Pleiku, Provinsi Gia Lai, Vietnam. Dia merupakan seorang mahasiswa di Universitas Ho Chi Minh. Selain tercatat sebagai mahasiswa jurusan teknologi, ia juga tercatat sebagai pegawai di sebuah perusahaan asing.


Setelah tamat pengajian, Yon mengaku ingin bekerja di perusahaan teknologi untuk mengembangkan aplikasi yang kini sudah semakin maju.
Dilaman nextshark dari Koreaboo, kini Yon memiliki ribuan fans yang selalu mengikutinya di sosial media. Bukan hanya di Vietnam, fans Yon juga tersebar di Korea dan China.

Sumber:- Tribunnews

P.S. 1 – Kantoi MENGANDUNG, Pelajar STPM Kongsi Kisah Buat ‘PROJEK’ Di Sekolah Yang Buat Ramai TERKEJUT !!!
P.S. 2 – [VIDEO] Tak Tahan Jadi Mangsa R0G0L Ayah Tiri. Gadis Gantung Diri Secara Live MENGGEMPARKAN Dunia !!!
P.S. 3 – “Mungkin Sebab Rupa Saya Sama Dengan Ibu” 4 Tahun Jadi KEKASIH Ayah…Ayah PUNCA Aku Hamil 6 Bulan !!!
P.S. 4 – Lepas Roomate Aku Keluar Jumpa Pakwe Malam Tu, Aku Terus Tido. Dalam Gelap Aku Rasa Ada Orang PEGANG Tangan Aku Dan…
P.S. 5 – “Kena Tunggu Bisul MASAK Baru PICIT” Doktor DEDAHKAN Amalan Tunggu Bisul “MASAK” Boleh BAHAYAKAN Kesihatan !!!

The post Cantik Seperti Model. Tetapi Ramai Yang Tak Sangka Pekerjaan SEBENAR Gadis Ini !!! appeared first on OH MY VIRAL.



Sumber : OhMyViral