Diraba Lelaki Gatal Semasa Menaiki Eskalator. Apa Yang Gadis Ini Lakukan Jadi VIRAL Di Media Sosial !!!

Diraba Lelaki Gatal Semasa Menaiki Eskalator. Apa Yang Gadis Ini Lakukan Jadi VIRAL Di Media Sosial !!! | Seorang wanita muda dari Nanning mendapat pujian orang ramai di media sosial selepas video yang tersebar di laman media sosial China menunjukkan beliau memberi pengajaran kepada seorang lelaki gatal dengan menampar dia di muka.


Rakaman pengawasan dari dalam stesen metro Nanning pada Selasa menunjukkan seorang lelaki berdiri di belakang seorang wanita di eskalator. Semasa mereka naik, lelaki itu secara tiba-tiba menyentuh punggung wanita tersebut.
Tanpa membiarkan perbuatan keji lelaki gatal itu begitu sahaja, wanita itu nekad menampar muka lelaki itu sebelum mengheret dia kepada pihak polis. Selepas menjelaskan apa yang telah berlaku kepada pihak polis, lelaki itu ditahan untuk siasatan lanjut.

Tonton video di bawah:

Video ini telah menjadi salah satu topik yang hangat dibincangkan di Weibo hari ini. Rata-rata netizens berkata bahawa wanita itu telah mengawal keadaan dengan baik, dan patut memukul lelaki itu dengan lebih teruk.

Sumber:-Shanghaiist

P.S. 1 – Kantoi MENGANDUNG, Pelajar STPM Kongsi Kisah Buat ‘PROJEK’ Di Sekolah Yang Buat Ramai TERKEJUT !!!
P.S. 2 – [VIDEO] Tak Tahan Jadi Mangsa R0G0L Ayah Tiri. Gadis Gantung Diri Secara Live MENGGEMPARKAN Dunia !!!
P.S. 3 – “Mungkin Sebab Rupa Saya Sama Dengan Ibu” 4 Tahun Jadi KEKASIH Ayah…Ayah PUNCA Aku Hamil 6 Bulan !!!
P.S. 4 – Lepas Roomate Aku Keluar Jumpa Pakwe Malam Tu, Aku Terus Tido. Dalam Gelap Aku Rasa Ada Orang PEGANG Tangan Aku Dan…
P.S. 5 – “Kena Tunggu Bisul MASAK Baru PICIT” Doktor DEDAHKAN Amalan Tunggu Bisul “MASAK” Boleh BAHAYAKAN Kesihatan !!!

The post Diraba Lelaki Gatal Semasa Menaiki Eskalator. Apa Yang Gadis Ini Lakukan Jadi VIRAL Di Media Sosial !!! appeared first on OH MY VIRAL.



Sumber : OhMyViral