Gantung Bayi Keluar tingkap Dari Ketinggian 150 Kaki Kerana “LIKE”. Apa Yang Berlaku Buat Dia MENYESAL !!!

Gantung Bayi Keluar tingkap Dari Ketinggian 150 Kaki Kerana “LIKE”. Apa Yang Berlaku Buat Dia MENYESAL !!! | Seorang bapa menggantungkan bayinya keluar dari tingkap sebuah pangsapuri di tingkat ke-15 semata-mata mahu mendapatkan 1,000 like di Facebook.

Lelaki Algeria itu telah memuatkan video anak yang hanya dipegang bajunya dari ketinggian 150 kaki dengan kapsyen, ‘1,000 like atau saya akan melepaskannya’.

Orang ramai bertindak mengambil klip yang mengejutkan itu, dan melaporkan tindakannya kepada pihak berkuasa di ibu negara Algiers dan semalam dia dijatuhi hukuman penjara dua tahun.

Pengguna Facebook menuntut bapanya, yang dipercayai berasal dari kota Bab Ezzouar, ditahan atas tuduhan penderaan kanak-kanak, menurut Al Arabiya.

Pendakwa bersetuju dan membawanya ke mahkamah di mana dia telah melakukan aksi yang mengerikan semata-mata untuk mendapatkan banyak view dan like di laman media sosial.

Aktivis media, Dalila Belkheir berkata, lelaki itu bukan ‘seorang bapa tetapi seorang pengganas’ manakala aktivis hak asasi Ali Ben Jeddou berkata kepada Albawaba: “Orang ini harus dibawa ke muka pengadilan dan dihukum dengan cara yang paling teruk”.

Reaksi kepada post online, seorang pengguna berkata: ‘Apa yang paling menarik adalah bapanya memegang anaknya dengan tangan kirinya ketika menggunakan tangan kanannya untuk mengambil gambar, ini bermakna gambar itu lebih penting daripada nyawa anak itu. ‘

Pakar Psikologi Dr Noura Rahmani memberitahu The New Arab tindakan itu tidak boleh dan tidak boleh diterima di Algeria, sambil menambah bahawa bapa itu mungkin tidak menyedari dia melakukan jenayah.

Sumber:-DailyMail

P.S. 1 – Kantoi MENGANDUNG, Pelajar STPM Kongsi Kisah Buat ‘PROJEK’ Di Sekolah Yang Buat Ramai TERKEJUT !!!
P.S. 2 – [VIDEO] Tak Tahan Jadi Mangsa R0G0L Ayah Tiri. Gadis Gantung Diri Secara Live MENGGEMPARKAN Dunia !!!
P.S. 3 – “Mungkin Sebab Rupa Saya Sama Dengan Ibu” 4 Tahun Jadi KEKASIH Ayah…Ayah PUNCA Aku Hamil 6 Bulan !!!
P.S. 4 – Lepas Roomate Aku Keluar Jumpa Pakwe Malam Tu, Aku Terus Tido. Dalam Gelap Aku Rasa Ada Orang PEGANG Tangan Aku Dan…
P.S. 5 – “Kena Tunggu Bisul MASAK Baru PICIT” Doktor DEDAHKAN Amalan Tunggu Bisul “MASAK” Boleh BAHAYAKAN Kesihatan !!!

The post Gantung Bayi Keluar tingkap Dari Ketinggian 150 Kaki Kerana “LIKE”. Apa Yang Berlaku Buat Dia MENYESAL !!! appeared first on OH MY VIRAL.



Sumber : OhMyViral